Skip to content

Klausėte – atsakome: Kaip grąžinti „Snoro“ paskolas?

MI informacija

Praėjusią savaitę į redakciją paskambino du skaitytojai, kurie pasakojo ir klausė maždaug to paties: „Esame paėmę paskolą „Snoro“ banke. Nors jo kaip ir nėra, bet skola – ne „rona“, neužgis. Kaip bankas grąžina pinigus savo indėlininkams, aišku. O kaip mums grąžinti kreditą, kas ir kur jį priima?“

Bandėme aiškintis. Nė vienu internete nurodytu telefonu prisiskambinti į „Snorą“ nepavyko. Visi telefonai jau nenaudojami, šiai situacijai nurodytas kontaktinis tel. 8~800 27272 – taip pat. Dar vienas telefonas Vilniuje „gyvas“ (8~5 2392239), bet paskambinus juo nuolat girdi atsakiklio balsą – visi konsultantai užimti, prašome palaukti. Laukėme 12 min., vėliau trūko kantrybė ir telefoną išjungėme. Tuomet internete „sužvejojome“ informaciją, kurią ir spausdiname. Atrodo, visi, kam rūpi grąžinti kreditą „Snorui“, čia ras atsakymą. Viešai paskelbta informacija tokia:

„Klientai nuo 2011 m. gruodžio 28 d. gali sumokėti mokėtinas įmokas ir kitas sumas, kurios turėjo būti sumokėtos pagal paskolos mokėjimo grafiką nuo 2011 m. lapkričio 16 d. iki gruodžio mėn. 28 dienos. Visas kitas paskolos įmokas ir mokėtinas sumas nuo 2011 gruodžio 28 d. klientai turi mokėti sutartyje nustatyta tvarka.

Klientai, norintys mokėti įmokas už banko SNORAS paskolas grynaisiais, turi pirmiausia šią sumą pervesti į savo turimą sąskaitą kitame veikiančiame banke ir tuomet padaryti pavedimą į banko  SNORAS sąskaitą, nurodytą paskolos sutartyje.

Atsižvelgdamas į tai, kad klientai neturėjo galimybės mokėti įmokų ir kitų mokėtinų sumų už suteiktas paskolas laiku, banko SNORAS administratorius priėmė sprendimą netaikyti delspinigių ir įsipareigojimo mokesčių laikotarpyje nuo 2011 m. lapkričio 16 d. iki 2012 sausio 31 d.

Nuo 2012 m. vasario 1 d. klientams, nepadengusiems susikaupusios įsiskolinimo sumos ir neatnaujinusiems įmokų mokėjimo paskolų sutartyse nustatyta tvarka, bus pradėti skaičiuoti delspinigiai.

Mokėtiną sumą galima pasitikslinti, naudojantis telefoninės bankininkystės paslauga arba paskambinus į banko SNORAS Kontaktų centrą tel. 8~800 27272“ (jis, kaip minėta, angliškai burba, kad neveikia – red. past.).

Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!

Orai Ignalinoje

Naujausiame laikraštyje „Mūsų Ignalina“ skaitykite

Reklama ir skelbimai svetainėje