Skip to content

Elektriką į namus dabar galima išsikviesti tel. 1802

MI informacija

Šią savaitę elektros skirstomųjų tinklų operatorius AB LESTO pradėjo teikti naują paslaugą „Elektrikas į namus“. Nuo šiol trumpuoju klientų aptarnavimo telefono numeriu 1802 registruojami privačių ir verslo klientų patalpose įvykusių elektros tinklo gedimų šalinimo užsakymai. Užregistruotą informaciją LESTO perduoda įmonėms, kurių specialistai atlieka vidaus tinklo gedimų šalinimo ir remonto paslaugas. Tarpininkavimo paslaugą „Elektrikas į namus“ bendrovė pradėjo teikti, atsižvelgdama į augančius klientų poreikius, siekiant išspręsti jiems priklausančių patalpų vidaus elektros tinklo problemas.
„Klientų aptarnavimo telefonu kas mėnesį sulaukiame apie 1,5 tūkst. pranešimų dėl elektros tinklo problemų pastatų viduje. Daugumai gyventojų pagalbos prireikia remontuojant, įrengiant ar prižiūrint elektros instaliaciją ir elektros įrenginius savo namuose. Iki šiol, atsakydami į tokius skambučius, negalėjome pasiūlyti pagalbos, tačiau atsižvelgdami į klientų poreikius, šiemet pradėjome centralizuotai registruoti ir perduoti gedimų šalinimo užsakymus kvalifikuotiems specialistams – sertifikuotoms elektros įmonėms, kurios užsiima pastatų vidaus elektros tinklo priežiūra bei remontu visoje Lietuvoje“, – sako LESTO Veiklos plėtros skyriaus vadovas Mantas Vaskela. Pasak jo, elektriką į namus gali išsikviesti visi elektros vartotojai Lietuvoje – tiek privatūs asmenys, tiek ir įmonių atstovai. Paslaugos užsakymas papildomai nekainuoja, o už atliktus darbus klientai atsiskaito tiesiogiai su juos aptarnavusia įmone.

Bendrovei išanalizavus anksčiau dėl gedimų besikreipusių klientų skambučius, paaiškėjo, kad vidaus elektros tinklų ir prietaisų meistro poreikis kyla dviem atvejais – įvykus gedimui ar avarijai, arba atliekant planinį elektros tinklų, instaliacijos ir prietaisų remontą. Pagal iškvietimus atvykę elektrikai dažniausiai keičia arba montuoja elektros prietaisams skirtus įjungimo lizdus arba jungiklius, tiesia arba keičia elektros kabelius, prijungia buitinius elektros prietaisus: virykles, skalbimo mašinas ar indaploves.

„Elektriko į namus“ paslauga – tai pagalba norintiems išvengti nuostolių, o kartais net ir dramatiškų pasekmių dėl netvarkingos vidaus tinklo būklės. Sprendžiant iš klientų pranešimų, ši paslauga aktualiausia garbaus amžiaus ar vienišiems žmonėms, gyvenantiems senos statybos namuose, ypač daugiabučiuose, o taip pat ir labai užimtiems, aktyviems gyventojams, kurie tiesiog neturi laiko arba žinių bei įgūdžių užsiimti tokiais darbais“, – sako M. Vaskela.

Didžiausios šalyje draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ duomenys rodo, kad netvarkinga elektros instaliacija yra ir viena dažniausių gaisrų privačiuose namuose ar sodybose priežasčių. „Devyni iš dešimties gaisrų kyla dėl gedimų elektros instaliacijose ir per trumpą laiką sunaikina beveik visą gyventojų turtą. Vidutinis gaisro nuostolis siekia apie 25 tūkst. litų“, – teigia Andrius Gimbickas, „Lietuvos draudimo“ Gyventojų draudimo skyriaus vadovas.

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento duomenimis, dėl elektros įrangos ir eksploatavimo taisyklių pažeidimų ir elektros instaliacijos gedimo per praėjusius metus Lietuvoje kilo 745 gaisrai, nusinešę 6 žmonių gyvybes.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Dar nėra komentarų, būkite pirmasis pakomentavęs!


Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *