Skip to content

Ką daryti, jei buvo nekokybiškai suteiktos stomatologijos paslaugos?

MI informacija

– Maždaug prieš 3 mėnesius dviejuose stomatologijos kabinetuose man buvo tvarkytas dantis (viename kabinete – danties kanalas, kitame – tą dantį protezavo dantų technikas), už tai sumokėjau nurodytas sumas. Pinigų priėmimo kvitai nebuvo išrašyti nė viename kabinete. Praėjus 2 savaitėms prasidėjo dideli ir nemalonūs skausmai, Vilniuje padarius rentgeno nuotrauką sužinojau, kad vienas kanalas buvo netinkamai plombuotas, dėl to man tą dantį teko ištraukti. Kadangi sumokėjau už dantį nemažą pinigų sumą ir turėjau jį tik 3 mėnesius, patarkite, kur kreiptis, kad būtų atlyginta patirta žala?

Eugenijus GAŠČENKA

STOMATOLOGO ĮRAŠŲ SAUGOJIMO TERMINAS

Sveikatos apsaugos ministro 1999 m. lapkričio 29 d. įsakyme Nr. 515 (Žin., 1999, Nr. 103-2972) „Dėl sveikatos priežiūros įstaigų veiklos apskaitos ir atskaitomybės tvarkos“nustatyta kad,stomatologo įrašai (asmens sveikatos istorija) privalomi saugoti 15 metų, todėl Jūsų sveikatos istorijoje turi būti įrašai, koks stomatologas ir kokias paslaugas Jums teikė.

GINČO DĖL NEKOKYBIŠKOS STOMATOLOGO PASLAUGOS SPRENDIMAS

Jei stomatologo paslauga nekokybiška ir dėl iškilusio ginčo nepavyks susitarti su Jums paslaugas teikusiu specialistu (stomatologu), patartina raštu kreiptis į stomatologijos klinikos, kurioje minėtos paslaugos Jums buvo suteiktos, vadovą ar kitą atsakingą darbuotoją ir bandyti ginčą spręsti taikiai. Jei nepavyktų ginčo išspręsti taikiai, dėl nekokybiškų stomatologo paslaugų Jūs turite teisę kreiptis į Valstybinę medicininio audito inspekciją prie Sveikatos apsaugos ministerijos, esančią adresu Smetonos g. 5, 01115 Vilniuje, tel. (8~5) 2169917.

Vadovaujantis Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymu, dėl žalos atlyginimo galite kreiptis į Pacientų sveikatai padarytos žalos nustatymo komisiją prie Sveikatos apsaugos ministerijos tel. (8~5) 2661495.

Atsižvelgiant į tai, kad stomatologas Jums neišdavė atsiskaitymą už suteiktas paslaugas patvirtinančio čekio, dėl šio galimo pažeidimo galite kreiptis į Valstybinę mokesčių inspekciją nemokamu trumpuoju pasitikėjimo telefonu 1882.

Savo klausimus, pasiūlymus ar pastabas galite siųsti tiesiogiai šios rubrikos konsultantui elektroniniu paštu juristas.ignalina@gmail.com arba palikti klausimą paskambinę MI redakcijos telefonais (8~386) 52234, 53702 (po 18 val.).

Dėl privačios teisinės konsultacijos galite registruotis telefonu 8~624 83459. Anonimiškumas garantuojamas.

Laukiame Jūsų, mieli skaitytojai, klausimų!

Pastaba. Šiame straipsnyje išdėstyti bendrojo pobūdžio paaiškinimai aktualiu skaitytojams klausimu grindžiami 2012 m. gruodžio 1 d. Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais. Šie paaiškinimai yra autoriaus nuomonė, kuri nepretenduoja į absoliučią tiesą ir negali būti naudojama oficialiuose teisiniuose ginčuose.

Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!

Orai Ignalinoje

Naujausiame laikraštyje „Mūsų Ignalina“ skaitykite

Reklama ir skelbimai svetainėje