Skip to content

N. Daugėliškio vidurinėje pražydo ,,Lyderių laiko 2” medis

MI informacija

 

Vasario 18-ąją Ignalinos r. N. Daugėliškio vidurinėje mokykloje vyko projekto „Lyderių laikas 2“ pristatymas visiems mokyklos darbuotojams. Kad jaustumėmės laisviau ir kūrybiškiau, susitikimą pradėjome daina „Reikia draugą turėti“, juk daina visuomet sušildo ir suvienija. Kaip teigia psichologai, gyvenimas – tai pirmiausiai santykiai: šeimoje, darbe, bendruomenėje. Taigi jei santykiai geri, jaučiamės laimingesni.

Tarpusavio ryšys pagerėja, kai vieni kitiems sakome gerus žodžius, todėl po bendros dainos pagyrę savo kaimynus, pasijutome dar geriau. Vėliau atlikę mini testuką  išsiaiškinome, kaipgi mes nusiteikę darbui. Pasirodo, tądien mūsų tarpe buvo daugiausiai kūrybiškų ir nusiteikusiųjų darniam darbui, mažiausiai – norinčių lyderiauti.

Išsamiai projekto eigą ir tikslus mūsų savivaldybėje pristatė šio projekto koordinatorė, mūsų rajono švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyresn. specialistė Rita Gasiukevičienė. Ji pasidžiaugė, kad N. Daugėliškio vidurinė mokykla yra viena iš šio projekto dalyvių rajone.

Mokytoja Lina Gladkauskienė, jau metus studijuojanti švietimo lyderystės vadybą šio projekto organizuotose formaliosiose studijose tarptautiniame ISM universitete, apibūdino studijų specifiką, pateikė sąvokos ,,lyderis“ interpretaciją, pasitelkusi animacinio filmuko fragmentą apie pilkakaklę.

Neformaliąsias švietimo lyderystės studijas pristatė mokyklos direktorė Rima Cibulskienė. Ji teigė, kad nors šių studijų pirmajame modulyje „Lyderis – savivaldžiai besimokantis vedlys“ dalyvauja keturi mūsų mokyklos mokytojai, tačiau lyderiu gali būti kiekvienas sąžiningai atliekantis savo pareigas.

Kadangi mūsų savivaldybės projekto tema „Verslumo ugdymas skatinant pasitikėjimą savimi“, pasidalinę į šešias komandas dirbome grupėmis, bandydami apibūdinti pasitikinčio žmogaus bruožus ir siūlydami būdus, kuriais būtų galima ugdyti vieną svarbiausių laimingo žmogaus savybių – pasitikėjimą savimi. Visos grupės pateikė įdomių pasiūlymų, į kuriuos atsižvelgsime įgyvendindami šį projektą.

Renginio pabaigoje nusprendėme pražydinti simbolinį projekto medį: kiekvienas dalyvis turėjo pasirinkti atitinkamos spalvos juostelę ir ją užrišti. Geltona spalva reiškė „pritariu ir aktyviai įsitrauksiu į šio projekto veiklas“, raudona – „pritariu, bet nežinau, ar aktyviai dalyvausiu“, mėlyna – „liksiu stebėtojas“. Taigi medelis pasipuošė įvairiomis spalvomis, jis atspindi ir skirtingas mūsų nuostatas: vieni iškart visa širdimi pasineriame į veiklą, kitiems reikia laiko, kad pasėta mintis subręstų ir atėjus laikui duotų vaisių, treti šiuo metu turi kitokių, ne mažiau jiems svarbių veiklų.

Vėliau, gerdami žolelių arbatą, vaišindamiesi namine duonele bei sūriu, kalbėjomės. Kalbėjomės apie tai, kaip jaučiamės susirinkę drauge, mąstėme, ką galime kartu nuveikti, džiaugėmės, kad niekur neskubame. Galbūt ir lyderystė prasideda nuo nuoširdaus pokalbio, atviro akių žvilgsnio… Jos rezultatas – teigiamas pokytis bendruomenėje.

Sutikime, kad dauguma iš mūsų norime būti bent šiek labiau pasitikintys savimi, gebantys realizuoti save  bei mokantys susikurti saugią erdvę sau ir kitiems. Jeigu panorėsime ir keistis pradėsime nuo savęs, šis projektas padės augti kiekviename iš mūsų, o mes padėsime augti savo mokiniams, juk svarbiausias tikslas – laimingas ir sėkmingai besimokantis mokinys.

R. Cibulskienės ir E. Kavaliausko nuotr.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Dar nėra komentarų, būkite pirmasis pakomentavęs!


Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *