Skriedami nuo Ceikinių link Mielagėnų, pakeliui pravažiuojame išskirtinai gražiai sutvarkytas kapinaites ant kalniuko, už kurių slepiasi tiltas, vedantis į Krikonių kaimą, o pravažiavęs kaimą ir pasukęs į kairę, tuoj pat pasieki ir Kančioginą. Viskas vietoj, viskas patogu, viskas ranka pasiekiama. Taip ir būtų buvę, bet, deja, amžino nieko nėra. Savo „amžių“ baigė ir Krikonių tiltas. Ūkininkai griebiasi už galvų – sunkiasvorei technikai dabar reikia važiuoti kone 20 km aplinkkeliu. Tokį susirūpinimą, paskambinęs į redakciją, išreiškė vienas krikoniškis skaitytojas. Ir paprašė išsiaiškinti situaciją.
Laikina bėda
Nors sakoma, kad nėra nieko pastovesnio už laikinumą, bet tikime, jog seniūnė Milda Bielinienė, įvardinusi problemą laikina, pasistengs, kad ji išties tokia ir būtų. „Labai apgailestauju, bet, deja, turime didelę problemą, kurią išspręsti – ne mano jėgoms. Palaikau ir suprantu savo žmones, rašiau prašymus ir raštus rajono savivaldybei, bet kol kas neturiu jokio konkretaus džiuginančio atsakymo. Situacija tokia. Dar vasarą pradėjome planuotus tilto remonto darbus, kadangi buvo pastebėta, jog medinį tiltą dengiančios lentos sutrūnijusios. Nuodugniau apžiūrėję specialistai nustatė, kad tiltas yra avarinės būklės, nes du jį laikantys poliai yra visiškai supuvę ir iki nelaimės – vos vienas žingsnis. Kadangi naujo tilto statybai lėšų nėra, nuspręsta maksimaliai sumažinti tilto plotį iki 4 m, kad bent lengvieji automobiliai saugiai galėtų juo pravažiuoti. Turiu vilties, kad pavasarį reikalai pajudės į gerąją pusę“, – apgailestavo seniūno M. Bielinienė.
Skubiai reikia pusės milijono
„Tiltų problema rajone didelė. Turime rūpesčių ne tik dėl Krikonių, bet ir dėl Grybėnų bei jau dvejus metus uždaryto Puziniškio tiltų. Šie tiltai mediniai, todėl jų tarnavimo laikas kur kas trumpesnis, na, o dar įvertinus tai, jog tiltais važiuoja sunkiasvorės transporto priemonės, jų tarnavimo laikas atitinkamai sutrumpėja. Įvertinus bendrą situaciją, nuspręsta Krikonių tiltą statyti naują – ir ne medinį, o gelžbetoninį. Tam reikia maždaug pusės milijono litų. Tokiu pinigų biudžete nebuvo ir nebus, o be to, šis tiltas priklauso ne rajono savivaldybei, o valstybei, todėl net ir labai norėdami ir galėdami, negalėtume nei cento skirti jo remontui iš biudžeto lėšų. Todėl kreipėmės į atitinkamas instancijas. Žinoma, realiausia, kad šis tiltas bus atstatytas, gavus finansavimą iš 2014–2020 metų ES fondų lėšų. Bet mes nenuleidžiame rankų ir primygtinai prašome, kad tai būtų padaryta kuo skubiau – jau kitais metais“, – teigė rajono savivaldybės administracijos Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus vedėjas Mykolas Viškelis.
Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!