Skip to content

Lietuvos paštas primena, kaip apsisaugoti nuo sukčių

MI informacija

Vis daugiau gyventojų daiktų įsigyjant internetu, Lietuvos paštas atkreipia dėmesį, kad daugėja ir įvairių sukčiavimo atvejų, kai pardavėjai paštu atsiunčia menkaverčius daiktus, o ne užsakytas prekes.

„Gyventojams vis aktyviau perkant ar mainantis įvairiais daiktais internetu, daugėja ir sukčiavimo atvejų. Pastaruoju metu vis dažniau sulaukiame gyventojų nusiskundimų, kad gautoje pašto siuntoje jie randa ne tuos daiktus, už kuriuos sumokėjo. Tokiose situacijose svarbu laiku pastebėti apgavystę, kad siuntos gavėjas nepatirtų nuostolių“, – sakė Lietuvos pašto tinklo tarnybos direktorė Inga Dundulienė.

Pasak I. Dundulienės, kai pardavėjo apgaulė pastebima jau grįžus į namus ir už siuntą sumokėjus, Lietuvos pašto darbuotojai nebeturi galimybių siuntą priimti atgal ir grąžinti ją siuntėjui, o gavėjui grąžinti sumokėtos išpirkos sumos. Kad būtų galima išvengti sukčiavimo atvejų, užsakant prekes Lietuvos paštas rekomenduoja naudotis paslauga „Siunta su išperkamuoju mokesčiu“, t. y., kai už pirkinį pinigai sumokami atsiimant siuntą pašte.

Siuntos gavėjas, prieš atsiimdamas siuntą su išperkamuoju mokesčiu ir sumokėdamas pinigus, gali paprašyti aptarnaujančio pašto darbuotojo išpakuoti siuntą ir parodyti joje esančius daiktus. Jei siuntos turinys ar daiktų kokybė neatitinka pirkėjo žadėtosios, siunta bus grąžinta siuntėjui, o pirkėjas nepraras pinigų.

Lietuvos paštas primena, kad tuo atveju, jei pašto siuntos su išperkamuoju mokesčiu gavėjas buvo apgautas, t. y. vietoj užsakytos prekės gavo kitą daiktą ir sukčiavimo požymiai akivaizdūs, jis turi kreiptis į policiją dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo.

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas – tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą turinti bendrovė Lietuvoje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos bei finansinio tarpininkavimo paslaugas.

Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!

Orai Ignalinoje

Naujausiame laikraštyje „Mūsų Ignalina“ skaitykite

Reklama ir skelbimai svetainėje