Skip to content

Duris atvers naujo tipo „Swedbank“ padalinys

MI informacija

Gegužės 27 d. Ignalinoje (Ateities g. 9) atidaromas pertvarkytas „Swedbank“ padalinys. Į banko specialistus miesto gyventojai, kaip ir iki šiol, galės kreiptis visais finansų klausimais – nuo mokėjimo kortelės iki indėlio ar paskolos. Tačiau grynuosius pinigus įnešti ir išsiimti galima bus tik naudojantis bankomatais savitarnos erdvėje – su darbuotojo pagalba arba savarankiškai. Specialistai taip pat praktiškai mokys gyventojus naudotis elektroniniais banko įrankiais: interneto banku, bankomatais, mokėjimo kortelėmis.

„Visą parą veikiančioje savitarnos erdvėje galima atlikti visas operacijas, dėl kurių klientai anksčiau kreipdavosi į banko darbuotojus. Paprastus piniginius reikalus čia galima susitvarkyti greitai ir patogiai, nereikia derintis prie padalinio darbo laiko. Be to, čia atlikti operacijas yra daug pigiau nei kreipiantis į darbuotoją. Pavyzdžiui, internetu apmokėti 5 sąskaitas už komunalines paslaugas kainuoja tik 80 centų, o pinigų įnešimas bankomate yra nemokamas“, – sako „Swedbank“ Ignalinos klientų aptarnavimo centro valdytoja Dalia Greizienė.

Remiantis „Swedbank“ duomenimis, miestuose, kuriuose įrengtos savitarnos erdvės, žmonės vis rečiau kreipiasi į banko specialistus dėl paprastų operacijų. Tokia tendencija pastebima ir Ignalinoje – grynųjų pinigų įnešimui ir išėmimui gyventojai vis dažniau renkasi bankomatus, o pavedimams ir sąskaitoms apmokėti – interneto banką. Ignalinoje veikiančiame banko padalinyje per dvejus metus pinigų įnešimo operacijų, statistiškai tenkančių vienam klientui, skaičius sumažėjo 68 proc., o pinigų išgryninimo operacijų analogiškai sumažėjo beveik penktadaliu.

D. Greizienės teigimu, žmonės pradeda suprasti, kad banko darbuotojai yra specialistai, į kuriuos verta kreiptis ne dėl įmokų ar grynųjų pinigų, o dėl finansinių patarimų. Banko ekspertai pasiruošę padėti kiekvienam, norinčiam ne tik išmokti patogiai tvarkyti kasdienius piniginius reikalus, bet ir pasitarti dėl taupymo, pensijų kaupimo, draudimo, paskolos ar pasikonsultuoti prieš priimant svarbų sprendimą. O paprastoms operacijoms bankas nuolat plečia bankomatų tinklą, steigia savitarnos erdves ir tobulina interneto banką.

Klientus, kurie bankomatais ar interneto banku vis dar nesinaudoja, banko specialistai praktiškai pamokys susitvarkyti paprastus reikalus savarankiškai. „Puikiai suprantame, kad žengti pirmąjį žingsnį būna nedrąsu, todėl esame pasiruošę padėti kiekvienam. Jeigu savitarnos erdvėje prireiktų pagalbos ar patarimo, kaip naudotis interneto banko terminalu ar bankomatais, visada padės banko specialistai – tai viena jų užduočių. Be to, klientai galės naudotis čia pat įrengtu specialiu telefonu. Juo galima bus akimirksniu susisiekti su specialistais, kurie pakonsultuos ir paaiškins, kaip atlikti konkrečią operaciją. Tokia nuolatinio konsultavimo praktika jau yra gan įprasta ir klientų teigiamai įvertinta“, – teigia D. Greizienė.

Banko duomenys rodo, kad savarankiškai atlikti paprastas operacijas žmonės jau įgudo net tik didmiesčiuose, bet ir mažesniuos miesteliuose. Pirmąjį padalinį, kuriame operacijas grynais pinigais klientai atlieka tik savitarnos erdvėje, „Swedbank“ atidarė Vilniuje 2011 m., 2012 m. toks padalinys duris atvėrė Kalvarijoje, o neseniai tokie banko skyriai duris atvėrė Trakuose, Zarasuose, Anykščiuose, Varėnoje ir Molėtuose. Numatoma, kad ateityje tokių „Swedbank“ padalinių skaičius didės.

P. S. Ignalinoje senokai sklando gandai, kad „Swedbanko“ neva neliks. Šis straipsnis skirtas išsklaidyti kalbas. Bankas dirbs kaip dirbęs, tik, kaip supratote iš rašinio, nuo gegužės 27 d. pakeis darbo profilį. 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Dar nėra komentarų, būkite pirmasis pakomentavęs!


Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *