Skip to content

Ką turėtų daryti bilietus į Karklės festivalį pirkę klientai?

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) sulaukia nemažai asmenų, įsigijusių bilietus į 2016 m. rugpjūčio 12 d. turėjusį įvykti Karklės muzikinį festivalį, paklausimų dėl pinigų grąžinimo. Šis muzikinis renginys, likus kelioms dienoms iki jo pradžios, koncerto organizatorių buvo atšauktas.

Pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas, vartotojai pirmiausia turėtų kreiptis į paslaugų teikėją (šiuo konkrečiu atveju – į neįvykusio koncerto organizatorių) ir raštu išdėstyti savo reikalavimus. Pažymėtina, kad būtina išsaugoti pinigų sumokėjimą už bilietus patvirtinantį dokumentą (pirkimo kvitą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą ir pan.) bei bilietus į renginį.

Jei per 14 kalendorinių dienų nuo raštiško kreipimosi į paslaugos teikėją vartotojui nebus pateiktas atsakymas, arba paslaugos teikėjo atsakymas vartotojo netenkins, vartotojas turi kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo. Vartotojų teisių apsaugos įstatyme įtvirtinta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo ne teisme tvarka.

Kreipiantis į VVTAT, kartu su prašymu turėtų būti pateikiamos prašyme išdėstytas aplinkybes patvirtinančių dokumentų kopijos (pinigų sumokėjimą už bilietus patvirtinančio dokumento kopija, bilietų kopijos, kreipimosi į organizatorių kopija ir kitų turimų dokumentų kopijos).

VVTAT duomenimis, šiuo metu VVTAT dar nėra gavusi nė vieno vartotojo oficialaus kreipimosi dėl ginčo sprendimo, kadangi tik neseniai sukako 14 dienų terminas, per kurį paslaugos teikėjas privalo atsakyti vartotojui.

VVTAT papildomai rekomenduoja vartotojams sekti bilietų platintojo viešai skelbiamą informaciją, kadangi pinigų grąžinimas už neįvykusį renginį gali būti vykdomas ir per bilietų platintoją.

Tarnyba taip pat yra gavusi 8 vartotojų kreipimųsi dėl pinigų grąžinimo už Trakuose dėl prastų oro sąlygų rugpjūčio 6 d. nutrauktą baleto pasirodymą „Šopeniana“. Kol kas sprendimai dėl šių vartotojų kreipimųsi nėra priimti.

Šiemet VVTAT yra gavusi daugiau kaip 100 vartotojų prašymų dėl pinigų grąžinimo už neįvykusį grupės „5‘nizza“ pasirodymo bei dar apie 20 prašymų dėl atšaukto Jose Carrero koncerto.

Primintina, kad nuo šių metų pradžios VVTAT sprendimai dėl ginčo nagrinėjimo ne teisme tvarka yra privalomi, o nebe rekomendacinio pobūdžio.

Informacijos šaltinis: www.tm.lt.

Savo klausimus, pasiūlymus ar pastabas galite tiesiogiai siųsti JURISTAI24.LT elektroniniu paštu info@juristai24.lt. Dėl privačios konsultacijos, dokumentų parengimo ar kitų teisinių paslaugų galite tiesiogiai kreiptis telefonu 8 624 83459. Anonimiškumas garantuojamas.

Pastaba. JURISTAI24.LT teisės naujienų skyrelyje talpinamos informacijos atžvilgiu yra informacijos perdavėjas, bet ne jos autorius.

Daugiau informacijos interneto tinklalapyje www.juristai24.lt ir socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje www.facebook.com/juristai24.lt.

Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!

Orai Ignalinoje

Naujausiame laikraštyje „Mūsų Ignalina“ skaitykite

Reklama ir skelbimai svetainėje