Skip to content

Gedimo elektros teikimo sistemoje kaina neapskaičiuojama

Lina RAGINYTĖ

Streso ir nenumatytų išlaidų banga nusirito per Turistų ir Petrausko gatves

Penktadienį Ignalinos miesto gyventojus, įsikūrusius miesto pakraštyje, išjudino netikėtai „sustreikavusi“ elektra. Kokie pokyčiai vyko elektros tiekimo linijose, nusakyti tegalėtų specialistai, tik šis žinojimas vargu ką pakeistų, nes nuostoliai jau patirti. 

Kad įvyko kažkas negero, žmonės pastebėjo neiškart. Vieni anksčiau, kiti – vėliau. Esmė ta, kad dėl gedimo transformatorinėje, neoficialiais duomenimis, nudegus neutraliajai fazei, sugedo prietaisai tą akimirką naudoję elektros energiją vartotojų namuose. MI žiniomis, sudegė nemažai šaldytuvų, skalbimo mašinų, kompiuterių, radijo imtuvų ir kt. buitinės įrangos. Daugiausia nepatogumų net šiuo metu patiria gyventojai, naudojęsi Ignalinos kabelinės televizijos paslaugomis, mat sudegė klientų namuose esantys modemai. Pasak vadovo Vidmanto Guduko, pirmiesiems, besikreipusiems dėl gedimo, modemai buvo pakeisti iškart, tačiau vėliau darbuotojai tiesiog pritrūko naujos įrangos. Visą savaitgalį IGNET komanda dar vis registravo gedimus. Skambučių laukiama ir pirmadienį, kai savaitgalį namuose nebuvę gyventojai pastebės gedimus sugrįžę. Nauja įranga užsakyta ir jau pakeliui pas klientus. Kadangi modemai – IGNET turtas, klientams suteikiamas naudoti, suprantama, kad didelius finansinius nuostolius patyrė ir IGNET.

Dėl tokio mąsto patirtų nuostolių sunerimo ir Ignalinos rajono savivaldybės Administracijos direktorius Vidas Kreivėnas. Jis susisiekė su atsakingaisiais Energijos skirstymo operatoriaus (ESO) darbuotojais. „ESO patikino, kad iš tikrųjų transformatorinėje I310 įvyko techninis gedimas. Vartotojai, dėl šio gedimo patyrę nuostolių (sugedus konkrečiam buitiniam prietaisui ar įrenginiui) gali kreiptis dėl nuostolių atlyginimo. Tie, kurie savo turtą yra apsidraudę, kreipiasi į konkrečią draudimo bendrovę dėl žalos atlyginimo. Nesidraudusieji kreipiasi tiesiogiai į ESO trumpuoju numeriu 1802 ir užregistruoja įvykį, arba gali tai padaryti internetu prisijungę prie sistemos adresu www.manogile.lt“, – informavo V. Kreivėnas.

Primename, kad pagal galiojančias energetikos ministro patvirtintas Elektros energijos tiekimo ir naudojimo taisykles, vartotojas prašymą dėl tiesioginių nuostolių atlyginimo turi teisę pateikti ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų nuo nuostolių atsiradimo. Operatorius privalo vartotojo prašymą išnagrinėti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų. Prireikus vartotojo prašymui nagrinėti operatorius gali sudaryti komisiją, į kurios sudėtį turi būti įtraukti operatoriaus ir vartotojo atstovai.

Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!

Orai Ignalinoje

Naujausiame laikraštyje „Mūsų Ignalina“ skaitykite

Reklama ir skelbimai svetainėje

Add Your Heading Text Here