„Smagu, kad iš tikrųjų mūsų rajone žmonės pakankamai pozityvūs, gerai ir kūrybingai nusiteikę“, – sako ilgus metus UAB IGELA vadovaujanti Alma Sėliukienė. Kasdien jos vadovaujamose parduotuvėse SENUKAI ir STATYBŲ DUONA apsilanko daugybė įvairių pirkėjų, interesantų, kurių nusiteikimas, užmojai ir planai verslininkę įkvepia dar labiau stengtis, ieškoti naujų sprendimų, idant galėtų patenkinti visų besikreipiančiųjų norus. Prieš du dešimtmečius įkurta įmonė, vykdanti mažmeninę prekybą, užėmė išties geras pozicijas ir užtikrintai įsitvirtino rinkoje. Apie įmonės pirmuosius žingsnius, sėkmę ir ateities vizijas kalbamės su UAB IGELA direktore Alma SĖLIUKIENE.
Kokia buvo pradžių pradžia?
1998 m. gegužės 4 d. buvo įkurta UAB UŽUBALIAI dukterinė įmonė UAB IGELA, kuriai vadovavo Jonas Rukšėnas. Tuo metu įmonei priklausė Palūšės kaimo parduotuvė, ūkinių prekių parduotuvė Laisvės g. 63 (buvusi universalinė parduotuvė). Vėliau įmonės vadovu tapo Elžbieta Martinkėnienė, paskui Vanda Daškevičienė, tik nuo 2001 m. spalio 31 d. UAB IGELA pradėjau vadovauti aš.
Tęsėte pradėtą veiklą ar ėmėtės naujų projektų?
Ir taip, ir ne. 2002 m. pirmąjį mūsų pastato aukštą Laisvės g. 63 rekonstravome ir išnuomojome mažmeninės prekybos lyderiams – MAXIMA, o antrajame aukšte įsikūrė parduotuvė SENUKAI. 2006 m. pardavėme parduotuvę Palūšėje, iš UAB UŽUBALIAI išnuomojome patalpas adresu Švenčionių g. 33. 2006 m. atidarėme sandėlį-parduotuvę STATYBŲ DUONA. UAB UŽUBALIAI renovuotose patalpose Švenčionių g. 33A 2008 m. atidaryta parduotuvė SENUKAI.
O koks likimas parduotuvės virš MAXIMOS, Ignalinoje sklando aibė visokių gandų?
Gandai ir jų perpasakotojai – normalus gyvenimiškas procesas. Vieni smalsauja, o kiti jaučia pareigą ką nors „atsakyti“ smalsautojams. Iš tikrųjų 2017 m. spalio 1 d. parduotuvę SENUKAI iš miesto centro iškėlėme ilgai tam veiksmui ruošdamiesi. Idėją pamėtėjo ne kas kitas, o patys gyventojai, mūsų klientai, kaskart primindami, jog jiems labai patiktų, jei visos prekės būtų vienoje vietoje. Blaškytis tarp dviejų parduotuvių žmonėms nepatiko. Juk daug patogiau viską iškart įsigyti vienoje vietoje. Vienintelė kliūtis, vertusi ilgai svarstyti – teks atsisakyti dalies darbuotojų. Dirbame vos keletą mėnesių, o rezultatas jau jaučiamas (tiek finansine išraiška, tiek vertinant žmonių atsiliepimus).
Kasdien akcentuojama, kad gyvename labai blogai, o kaip manote Jūs, kasdien sulaukdama dešimčių ar net šimtų pirkėjų?
Netiesa, kad žmonės pikti ir nieko nenori. Priešingai. Labai visi geranoriški, entuziastingai ir kūrybingai nusiteikę ir tikrai turi ką ir už ką atnaujinti. Žmonės kuria, stato, atnaujina, perdarinėja. Vienus veikė Kalėdos, kitus – Velykos ir pavasaris. Tiesą sakant, labai daug žmonių įkvėpė renovacija. Atvykę klientai ieško naujo stiliaus, raštų, tekstūrų, medžiagų, norėdami atnaujinti namus. Dažnas pabrėžia, kad ilgai neprisiruošė svajotiems darbams, tačiau, kai buvo atlikta namo renovacija, žmones paskatino tuoj pat imtis darbų namuose: perprojektuoti svetaines, virtuvę, vonios kambarius. Kiti – visą buto interjerą keitė. Pasitaiko klientų, turinčių išskirtinį skonį ir fantaziją, tačiau mes stengiamės ir sugebame išpildyti kone visus pageidavimus. Tiesa, labai skubantys užsisako prekes internetu.
O kokios nuotaikos kolektyve?
UAB IGELA komandoje yra darbuotojų, kurie dirba nuo įmonės įkūrimo. 2008 m. įmonėje dirbo maždaug 23 žmonės. Būna, kad sumažėja tas skaičius dėl vienų ar dėl kitų priežasčių, o paskui ir vėl išsilygina. Šiuo metu kolektyve dirba 14 žmonių. Kolektyvas išties darnus, darbštus, susistygavęs. Darbas darbu, bet nepamirštame ir tradicinių švenčių: Kalėdų, Naujųjų metų sutikimo, jubiliejų. Kiekvienas darbuotojas stengiasi nuolat ir metų pabaigoje žmogaus sąskaitą kartais papildo premija.
Pagal tai, jog mūsų įmonėje labai nedidelė darbuotojų kaita, galima spręsti, kad darbo sąlygos ir kolektyvas atitinka žmonių lūkesčius. Turime du žmonės, kurie 20-metį švenčiančioje įmonėje dirba jau 19 metų ir 11 mėnesių.
Ko įmonės jubiliejaus proga palinkėtumėte savo kolektyvui, partneriams, klientams?
Esame viena iš dviejų rajone esančių didesnių statybos ir buities prekių parduotuvių, todėl jaučiame didžiulę atsakomybę ne tik prieš savo pirkėjus, bet ir nemažą tokiame miestelyje – 14 darbuotojų – komandą.
Pirmiausia noriu padėkoti buvusiems ir esamiems darbuotojams už nuoširdų darbą, draugiškumą, atsidavimą. UAB UŽUBALIAI kolektyvui linkiu ištvermės, naujų projektų ir sėkmingų sandorių, akcininkams dėkoju už pasitikėjimą ir linkiu sveikatos, UAB KESKO SENUKAI LITUANIA dėkoju už partnerystę ir linkiu sėkmės verslo projektuose bei asmeniniame gyvenime. O mūsų klientams dėkoju už pasitikėjimą, gražų bendravimą, pasiūlymus, pageidavimus, už tai, kad pasirinko mus! Ačiū visiems, kad esate su mumis! Sėkmės, naujų idėjų, didelių užmojų ir sveikatos jiems įgyvendinti!
Dėkojame už pokalbį!
Autorės nuotr.
Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!