Skip to content

Šeši patarimai, kurie padės ženkliai pagerinti miego kokybę

MI informacija

Miegas yra viena svarbiausių mūsų organizmo funkcijų. Miego metu pailsi kūnas ir protas bei pasiruošia ateinančios dienos iššūkiams. Deja, bet toks svarbus dalykas nemažai daliai žmonių nuolat kelia problemas. Jie neišsimiega. Nors košmarų gali ir nesapnuoti, tačiau po kiekvieno bandymo užmigti jie atsibunda pavargę arba miego jiems trūksta. Dėl to kaltas ne vienas veiksnys ir yra ne viena priežastis, dėl ko daug žmonių susiduria su miego problemomis. Mes pateiksime jums kelis patarimus, kurie turėtų padėti lengviau ir greičiau užmigti bei geriau išsimiegoti.

Trisdešimt minučių prieš miegą būkite be dirgiklių

JAV krepšinio megažvaigždė L.James‘as savo namuose yra įvedęs būtent tokią tvarką. Pusvalandį prieš miegą niekas nesinaudoja mobiliaisiais įtaisais bei kompiuteriais ir didelį dėmesį skiria miego kokybei. Šio vyruko patarimų, bent jau kūno priežiūros aspektu verta klausyti, nes į savo sveikatą vyras investuoja po kelis milijonus kiekvienais metais. Mokslas nustatė, kad informaciniai dirgikliai (viskas, ką matote telefono ekrane) ir ryškūs ekranai sujautrina smegenis bei jos automatiškai baidosi nuo minties apie miegą, dėl to pasidaro sunku užmigti.

Miegamajame įsirenkite pritemdomą apšvietimą

Taip pat, kaip ir informacija, apšvietimas irgi dirgina mūsų smegenis bei kūnus. Dėl to miegamajame naudinga pasistatyti naktinę arba kiek silpnesnę lempą, o gal net įsirengti pritemdomą apšvietimą. Bet kokiu atveju tai bus protinga ir naudinga investicija, nes galėsite po truputį temdyti apšvietimą (galbūt net reguliuoti jį telefonu). Pritemdytos šviesos leis lengviau užmigti ir saldžiau sapnuoti.

Prieš miegą uždekite aromatinę žvakę arba pasirūpinkite kvapu

Dar vienas dirgiklis, kuris trukdo miegoti – nemalonus kvapas. Gali būti, kad miegamajame trūksta oro, o langus atsidaryti nesaugu arba lauke labai šalta. Dėl to galima uždegti aromatinę žvakę, o prieš jos uždegimą valandai palikti mikroventiliaciją. Jūs net nežinote kiek daug alergijoms tinkančių sąlygų sukuria nevėdinamos patalpos oras. Po to, kai iki miego lieka valanda – uždekite aromatinę žvakę ir tada, kai eisite miegoti, kambaryje tvyros malonus pyrago, gėlių, vaisių ar kitas, jums patinkantis dvelksmas. 

Įsigykite šilkinę arba natūralią, naują patalynę

Vienas mėgiamiausių ir geriausių daugumos mūsų jausmų – įgriūti į lovą, ant kurios patiesta šviežiai išskalbta, kvepianti bei vėsi patalynė. Jeigu patalynė yra šiurkšti, nemaloni arba nesmagiai priglunda prie kūno ir veido, galite nesitikėti, jog miegas bus geras. Dėl to geriausia įsigyti šilkinę arba aukštos kokybės natūralią patalynę, ant kurios ir po kuria bus šilta, gera ir malonu miegoti. Internetu patogu įsigyti tokį pirkinį, mat tereikia žinoti reikalingus išmatavimus, o pati spalva bei tekstūra turėtų aiškiai matytis iš aukštos kokybės nuotraukų. 

Venkite dirbti prieš miegą

Tas pats galioja ir intensyviam mokslui. Dirbti arba mokytis galima iki tol, kol užmigsite, tačiau tai jau totali kūno kapituliacija. Darbas dažnai neatsiejamas nuo streso. Dėl to yra labai negerai dirbti arba mokytis prieš miegą, nes jūsų smegenys sudirgs bei negalės atsipalaiduoti, todėl vartysitės ilgiau, bet užmigti negalėsite.

Išsimaudykite prieš miegą

Šiltas vanduo turėtų suteikti raminantį poveikį jūsų kūnui ir protui. Po šilto dušo atsipalaiduosite bei galėsite ramiau sudėti bluostą ir skaičiuoti aveles.

123rf.com nuotr.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Dar nėra komentarų, būkite pirmasis pakomentavęs!


Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *