Skip to content

Lietuvos taurės finalas: išrinkti net trys nugalėtojai

Jurgita ČEPULYTĖ Ignalinos aerodromo atstovė žiniasklaidai

2020-ieji metai Lietuvos pilotams padovanojo išskirtinę galimybę pamankštinti raumenis ir pasivaržyti – Lietuvos čempionatas virto trijų etapų Lietuvos taure. Paskutinis iš jų, per Žolinę vykęs Ignalinos aerodrome, galiausiai atsakė į klausimą, kas metus nešios geriausių ultralengvųjų lėktuvų ir motorizuotų skraidyklių su važiuokle pilotų vardus. O trečiuoju nugalėtoju tapo asmuo, kurio dalyvavimu varžybose išskirtinai džiaugėsi ir varžybų dalyviai, ir visa ultralengvųjų orlaivių bendruomenė.

Ignalinos etape – ypatingi navigacijos žemėlapiai

Ignalinos aerodrome navigacijos, tūpimo su įjungtu varikliu ir tikslaus tūpimo išjungtu varikliu užduotyse varžėsi 10 ekipažų lėktuvų ir motoskraidyklių klasėse. 

„Surengti paskutinįjį ir finalinį Lietuvos taurės etapą mums buvo itin smagu – azartas pasiekė maksimalią ribą, nes po pirmųjų dviejų etapų laimėtojų trejetas dar buvo visiškai neaiškus. Be to, po pernai metais vykusiu Europos ultralengvųjų orlaivių čempionato, šiemet buvome geriau nei bet kada pasiruošę sukurti intriguojančią užduotį“, – sako Ignalinos aerodromo direktorius Vytautas Rafanavičius.

Pasak jo, pirmą kartą pilotams navigacijos užduotyje žemėlapyje teko surasti būtent ežerų krantus. Taip ne tik pasididžiuota Ignalina kaip ežerų kraštu, bet ir pilotams pateiktas akylumo išbandymas. 

Šiame etape ultralengvųjų lėktuvų klasėje (RAL 1 ir RAL 2) daugiausiai taškų surinko Justino Subačiaus ir Arno Malinaus (LY-UCE), Dainiaus Galkio (LY-DCC) ir Šarūno Petraičio (LY-BEY) ekipažai. 

Motoskraidyklių klasėje (RWL 1 ir RWL 2) aukščiausius rezultatus užduotyse pademonstravo Rytis Paliulis (LY – AUY), Linas Bružikas (LY – SCD), Alberto Guobužo ir Vydo Guobužo (LY – BCZ) ekipažai.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!