Skip to content

„Žuvėdrai“ – stipriausios įmonės Lietuvoje tarptautinis sertifikatas

Jonas BALTAKIS

Prie įėjimo į „Žuvėdrą“ akis užkliūna už dailaus sertifikato ant sienos, kuris liudija, kad UAB „Namų fabrikas“ (šis restoranas viešbutis – šios įmonės sudėtinė dalis) yra pripažinta stipriausia Lietuvoje įmone. Ką tai reiškia? Pasakoja įmonės direktorius ir savininkas Petras Mačiulis.

„Šį sertifikatą už 2019 m. veiklą mums suteikė tarptautinė kredito įmonė „Creditinfo“, kurios biurai veikia visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje. Ji buvo įkurta Vokietijoje dar 1879 m., įmonėje dabar dirba apie 4000 darbuotojų. Lietuvos biuras renka informaciją apie šalies įmones ir pagal daugelį veiklos rodiklių vertina įmonių finansinį mokomumą, atsiskaitomumą, visus įmonės gyvybingumo faktorius. Kiekviena šalies įmonė stebima, kaip ji atsiskaito su valstybe, verslo partneriais, renka duomenis net apie tai, ar įmonė ir jos direktorius nedalyvavo teismuose, ar neturėjo nuobaudų, kiek įmonė turi automobilių, jie nuomojami, lizinguojami ar privatūs. Surinkę ir išanalizavę visus duomenis, daro išvadas, priima sprendimus, skelbia stipriausias įmones.

Tai, be abejo, viso kolektyvo įvertinimas. Sertifikatas kokių nors privilegijų nesuteikia, tačiau tai įrodymas, skelbiamas prie visų įmonės kontaktų ir rekvizitų, kad įmonė patikima ir stipri. Šis pripažinimas kolektyvą tarsi pakylėja naujiems darbams ir siekiams, skatina tobulėti. Kartu išduodamas ir specialus antspaudas, kurį galime dėti ant visų įmonės dokumentų“, – pasakoja P. Mačiulis.

„Namų fabrikui“ kitų metų sausio 31 d. sueis 20 metų, o „Žuvėdra“ šiemet kovo 27 d. minėjo 15 metų veiklos sukaktį, bet dėl pandemijos ir karantino jokių iškilmių nebuvo. Ši įmonė ir anksčiau buvo gavusi įvairių apdovanojimų. Vienas iš jų „Gazelės“ ženklas, kuris laikomas sėkmingai ir skaidriai dirbančios bendrovės simboliu. „Gazelės“ apdovanojimas skiriamas už greitą įmonės augimą, lankstumą ir pelningumą.

Kaip sakė P. Mačiulis, kiekvienas apdovanojimas kolektyvą skatina tobulėti, gerinti paslaugų kokybę ir plėsti jų asortimentą. Apie dvi būsimas naujoves prasitarė ir „Žuvėdros“ direktorius. Restorane rengiamas modernus vaikų kambarys, bus pradėti gaminti sušiai, juos gaminsiantys darbuotojai dabar mokosi. Gerinamos ir esamos paslaugos, kad kokybiškas jas gautų ir ignaliniečiai, ir svečiai, kurie po apsilankymo restorane norėtų vėl ir vėl atvažiuoti. Jei žmogus moka pinigus, jis nori ir turi gauti kokybiškas paslaugas.

Kalbėdamas apie problemas, P. Mačiulis sakė, kad, be abejo, didžiausias iššūkis buvo karantinas ir apskritai tebesitęsianti koronaviruso pandemija. Karantinas „apgraužė“ įmonės rodiklius, patirta nuostolių, nes teko išmesti nemažai iš galiojimo terminų išėjusio maisto. Tačiau kolektyvas ir darbuotojų sveikata buvo išsaugoti. Restorano ir viešbučio lankomumo rodikliai, lyginant pernai metų ir šių metų tuos pačius mėnesius, šiemet nėra prastesni. Tik pasikeitė klientai: jei anksčiau tarp jų daugiau buvo užsieniečių, tai šiemet dominavo lietuviai, o jie dažnai būna reiklesni už užsieniečius. Tarp lietuvių nemažai grįžusių emigrantų. Buvo ir užsieniečių. Lankėsi vokiečiai, lenkai, svečiai iš Skandinavijos šalių. Gyvybingas buvo ir pramogų parkas. 

Autoriaus nuotr.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Dar nėra komentarų, būkite pirmasis pakomentavęs!


Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *