Telefoniniai pardavimai verslo srityje nėra vien tik paprastas skambutis. Naudos atnešantiems telefoniniams skambučiams reikalingos tam tikros žinios, kompetencija ir gebėjimai. Yra išties daugybė niuansų bei principų, kuriuos būtina žinoti, norint telefonu įvykdyti sėkmingą susitarimą. Be to, riba tarp efektyvaus ir nesėkmingo skambučio potencialiems ar esamiems klientams – labai maža. Jūsų dėmesiui – keli paprasti, bet veiksmingi patarimai, kad pardavimams telefonu verslui atneštų sėkmę.
Pirmiausia – užtikrintumas ir pasitikėjimas
Jokia paslaptis, kad sėkmingas pardavėjas bus tas, kuris tiki tiek savo jėgomis, tiek prekėmis ar paslaugomis, kurias ketina siūlyti. Svarbu išmanyti tai, ką darote, žinoti, kaip geriausia pasiekti klientą, nuo ko pradėti pokalbį, kokiais būdais ugdyti pasitikėjimą savimi ir pan. Dažniausiai tie pardavėjai telefonu, kurie dvejoja, pernelyg nerimauja ir greitai pasiduoda, negali pasigirti gerais pardavimų rezultatais. Tad akivaizdu, kad norint gerinti telefoninius pardavimus, būtina išryškinti savo stipriąsias savybes, kurios paprastai paveikia klientus – užtikrintumas ir tikėjimas įmone bei savimi.
Svarbu ne tik įtikinamai kalbėti, bet ir atidžiai klausyti!
Deja, neužtenka žinoti teigiamas įmonės puses ir gebėti įtikinamai kalbėti. Dar vienas svarbus momentas, kurio nepaisant įvyksta daug nesėkmingų pokalbių – kliento poreikių ir nuomonės išklausymas. Jei bijodami, kad klientas jūsų neišklausys beriate visą informaciją be jokių pauzių ir neleidžiate įsiterpti – iš tiesų darote didelę klaidą. Svarbu sudominti ir tuo pačiu išklausyti klientą. Kokie jo poreikiai? Ko jis pageidauja? Kaip galėtumėte jam padėti? Tam, kad klientas jumis pasitikėtų, svarbu parodyti, kad domitės ir girdite. Be to, nevalia būti ir pernelyg įkyriems. Natūralu, kad tai vargina ir atstumia. Prisitaikymas prie konkrečios situacijos – galimybė pagerinti pokalbį net ir su pačiu reikliausiu klientu.
Skambučių centrai – efektyvi pagalba verslo įmonėms
Telemarketingo subtilybių yra tikrai labai daug, o jas visas išmanyti ir pritaikyti skirtingose situacijose gali būti tikrai sudėtinga. Kalbant apie verslus, yra gelbėjančių alternatyvų. Tai telemarketingo įmonės. Skambučių centro paslaugos tinkamos tiems, kurie nori sutaupyti laiko, pritraukti naujų klientų ar pagerinti pardavimus kokybiškai bendraujant su klientais. Tuo metu, kol tarpininkaujantys specialistai atlieka savo darbą, jūs galite užsiimti kita naudinga verslui veikla. Juk verta investuoti, kad laikui bėgant galėtumėte pasidžiaugti teigiamais klientų atsiliepimais ir kylančia verslo sėkme.
Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!