Skip to content

Didžiausi futbolo remėjai

MI informacija

Turbūt kiekvienas sporto sirgalius žino savo mėgiamiausios komandos rėmėjus. Jeigu ne verslas ir ne privačių žmonių iniciatyvos, dauguma klubų nebūtų tokie sėkmingi, kokie yra dabar arba visai bankrutuotų. Tačiau kokios įmonės ir kokie verslai skiria didžiausią paramą sportui, kurį mes visi taip mylime? Pasižiūrėkime į statistiką ir išsiaiškinkime!

Lažybų ir kazino bendrovės

Tikrai nenuostabu, kad ta sritis, kuri labiausiai susijusi su azartu ir varžytuvėmis (sportas), turi daug azartinių lošimų bendrovių, kaip rėmėjų. Vien Anglijos futbolo lygos (Premier League) komandos per metus susižeria apie 50–60 milijonų svarų sterlingų iš savo rėmėjų, kazino bendrovių. Nors tikslios sumos ne visada atskleidžiamos, tačiau galima spėti, kad visame pasaulyje, kaip rėmėjai, lažybų ir kazino bendrovės išleidžia apie ketvirtį milijardo svarų sterlingų. Tokiu būdu kazino gyvai ir sporto lažybų paslaugas siūlančios bendrovės buvo ir išliks bene didžiausiais sporto rėmėjais visame pasaulyje.

Fly Emirates

Jeigu žiūrite futbolą, tikrai pastebėjote Fly Emirates reklamą and Londono “Arsenal” ir Madrido “Real” klubų marškinėlių. 2018m. ši bendrovė sudarė 200mln. svarų vertės, penkerių metų trukmės sutartį su Anglijos sostinės klubu. Na, o Madrido Real gauna ~65 mln. JAV dolerių per metus iš to, kad leidžia JAE skrydžių bendrovės logotipams papuošti jų marškinėlius ir už teises į stadiono pavadinimą. 

Chevrolet

Vienas didžiausių automobilių gamintojų JAV, kaip ir jo kilmės šalis, neturėtų būti pernelyg suinteresuotas futbolu. Tačiau skaičiai sako ką kita. Nepaisant to, kad jų namų rinkoje – Jungtinėse Valstijose futbolo populiarumas nėra didelis, tai netrukdo jiems mokėti po 80 milijonų JAV dolerių kiekvienais metais vien už tai, kad jų logotipas puikuotųsi ant Raudonųjų velnių – Manchester United marškinėlių. Kadangi Man United vertinamas kaip didžiausias ir brangiausias (arba bent TOP 3) klubas pasaulyje, tai ir už reklamą mokamos sumos yra milžiniškos.

Adidas 

Futbolo pasaulyje Adidas yra didžiausias žaidėjas, kuris kuria komandų marškinėlius, žaidėjų sportinius batelius bei kitą atributiką. Jų prekės ženklas futbolo pasaulyje yra labai stiprus ir už marškinėlių pardavimus, bendrovė klubams sumoka milžiniškas sumas. Adidas moka klubams už tai, kad galėtų gaminti jų komandos atributiką, nuo kurios pardavimų gauna dalį pelno ir daug, daug prestižo. Kiek tiksliai mokama klubams? Nemažai. 

107 milijonai USD – Manchester United

68 milijonai USD – Miuncheno Bayern

150 milijonų USD – Madrido Real

40 milijonų USD – Londono Chelsea

Nike

Nuo Adidas neatsilikti stengiasi ir pagrindiniai jų konkurentai – Nike. JAV įsikūręs aprangos ir avalynės gamintojas moka dešimtims klubų visame pasaulyje, kad jų žaidėjai ir komandos atstovai nešiotų tik jų kurtą atributiką. Galbūt Nike neturi tiek daug grandiozinių sandorių, tačiau apėmus visų sutarčių sumas, galima teigti, jog nuo Adidas jie atsilieka labai nedaug. Kaip sporto rėmėjai, Nike yra labai dosnūs ir po daugiau nei 20 milijonų JAV doleriš per metus skiria PSG, Turino Juventus, Barcelona ir kitiems elitiniams Europos klubams.

Yokohama

Jeigu nesidomite automobiliais, tai pavadinimas Yokohama jums mažai ką pasakys. Tai yra Japonijos padangų gamintojas, kurio emblema ir logotipas yra ant Londono Chelsea klubo marškinėlių. Už tokią privilegiją Japonijos kompanija moka milžinišką – 57 milijonų JAV dolerių per metus, mokestį. Tai yra vienintelis padangų gamintojas pasaulyje, kuris klubui remti, skiria daugiau nei 10 milijonų JAV dolerių per metus.

Lazybos internete TOPsport

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!