Skip to content

Kiek kainuoja skaitmeninė rinkodara?

MI informacija

Vienas iš dažnai užduodamų klausimų – kiek kainuoja skaitmeninė rinkodara kokia reklamos kaina internete? Tai paprastas klausimas, tačiau, kaip ir daugelis dalykų gyvenime, atsakymas į jį yra sudėtingas. Yra daug veiksnių, kurie lemia, kiek jums reikės mokėti, taip pat kiek norite mokėti. Kitaip nei už tokią prekę kaip galonas pieno, už skaitmeninę rinkodarą galite nenorėti mokėti kuo mažiau. Mažo biudžeto skaitmeninė rinkodara turi daug kompromisų – mažo efektyvumo ir žemos kokybės yra dvi didžiausios problemos. Nėra prasmės mokėti bet ką, jei tai nebus veiksminga.

Kita vertus, didelio biudžeto skaitmeninė rinkodara yra susijusi su kitais kompromisais. Būtent, didesnė kaina, bet ir aukštesnė kokybė bei veiksmingumas. Priklausomai nuo jūsų verslo poreikių, brandos ir finansinių galimybių, turėsite skirtingus prioritetus, poreikius ir norus.

Nėra “vieno visiems tinkančio” skaitmeninės rinkodaros kainodaros metodo, tačiau šis vadovas padės jums suprasti sudedamąsias rinkodaros biudžeto sudarymo ir savo poreikių įkainojimo dalis ir galėsite suprasti kokia yra reklama internete kaina 2021 metams.

Rinkodaros reklamos biudžeto nustatymas

Yra daugybė filosofijų, kaip nustatyti, kiek pinigų turėtumėte investuoti į rinkodarą ir reklamą. Daugelyje jų biudžeto nustatymui naudojama tam tikra matematinė formulė. 

Visų pirma, daugelis įmonių rinkodarai išleidžiamai sumai nustatyti naudoja pajamų procentinę dalį. Tačiau įvairiose pramonės šakose ir įmonėse labai skiriasi, kiek tiksliai reikia skirti lėšų. 

Kyla akivaizdus klausimas: kiek turėtumėte skirti rinkodarai ir reklamai?

Faktinės sumos gali labai skirtis. Kai kurie klientai rinkodarai ir reklamai skiria vos 5 proc. pajamų, o kiti investuoja daug daugiau – 20 proc. ir daugiau.

Remiantis “Gartner CMO” atliktu tyrimu, vidutinė suma, kurią įmonės skiria rinkodarai, šiuo metu sudaro 9,8 proc. pajamų.

Įsitraukimo modeliai

Būdami skaitmeninės rinkodaros agentūra, per daugelį metų išbandėme įvairius įsitraukimo modelius. 

Dauguma skaitmeninės rinkodaros konsultantų ir agentūrų taiko vieną iš trijų įprastų įsipareigojimų modelių: projekto mokesčiai, mėnesinės sutartys arba valandiniai įkainiai. Kad žinotumėte visas savo galimybes, įtraukėme ketvirtą variantą – įdarbinimą.

Nustatėme, kad mėnesinio išlaikymo modelis geriausiai tinka ne tik mūsų klientams, bet ir mums. Būdami rinkodaros agentūra, turime įsitikinti, kad visiškai suprantame kiekvieno savo kliento poreikius, kad galėtume tinkamai sukomplektuoti personalą ir išteklius, reikalingus šiems kūrybiniams poreikiams patenkinti. 

Taikant visus kitus modelius, išskyrus agentūros modelį, susiduriama su dideliais neramumais, susijusiais su kasdieniais mūsų klientų personalo poreikiais, o tai, deja, lemia rezultatų kokybės ir skubumo svyravimus. 

Dvi mūsų pagrindinės vertybės – kokybė ir skuba – neleidžia to daryti, todėl atsisakėme šių kitų modelių ir pasirinkome užsakomųjų paslaugų modelį, kuris užtikrina, kad visada galėsime pateisinti ne tik jūsų lūkesčius, bet ir savo pagrindines vertybes. 

Toliau pateikiami įsipareigojimų modeliai yra suskirstyti nuo potencialiai pigiausio iki brangiausio. Turėkite omenyje, kad išlaidos ir patirtis skirsis priklausomai nuo jūsų pramonės šakos, regiono ir konkrečių poreikių.

Valandiniai įkainiai

Mūsų patirtis rodo, kad aukštos kokybės laisvai samdomų darbuotojų įkainiai Lietuvoje prasideda nuo 40 Eur  už valandą ir siekia iki 100 Eur už valandą, priklausomai nuo jų nišos ir kompetencijos lygio. 

Taikant valandinius įkainius, kiekviena jūsų projektui skirta valanda yra apmokama valanda, neatsižvelgiant į atliktą užduotį. Taigi atsakymai į el. laiškus, laikas, praleistas susitikimuose, ir net pokalbiai telefonu su jumis bus įtraukti į jūsų sąskaitą faktūrą. 

Valandinio darbo privalumas yra tas, kad mokate tik už tai, ką naudojate. Trūkumas tas, kad valandų skaičius gali tapti nekontroliuojamas, jei atidžiai nežiūrėsite į pažangą.

Mėnesiniai įkainiai

Mėnesinis išlaikymo sutarties mokestis paprastai svyruoja nuo 400 iki 10 000 Eur . Taip, tai didelis intervalas, tačiau mėnesinio išlaikymo sutarties modelis yra lankstus įvairaus dydžio organizacijoms.

Didesnės agentūros didesniems klientams pasiūlys daugiau paslaugų už didesnę kainą. 

Mėnesinio išlaikymo privalumai yra tai, kad iš skaitmeninės rinkodaros agentūros “perkate” vieną kartą. Jums nereikia pereiti pirkimo ciklo kiekvieną kartą, kai reikia ką nors atlikti svetainėje ar rinkodaros srityje. 

Apimtis nustatoma iš anksto, kaip ir mėnesio kaina. Kaip ir kaina – su mėnesiniu abonementu galite lengvai numatyti savo išlaidas keliems mėnesiams į priekį. Šį modelį vadiname “nuobodžiu”, nes sąskaitą faktūrą tai pačiai sumai gausite tą pačią mėnesio dieną. Tačiau turėtumėte nuolat gauti atnaujintas kūrybines paslaugas, o jūsų agentūra turėtų prisitaikyti prie kintančių jūsų poreikių.

Šio modelio trūkumas yra tas, kad sąskaitą gausite kiekvieną mėnesį. Jei jūsų verslas pasižymi dideliu sezoniškumu, šis modelis jums gali netikti. Tai ypač aktualu, jei kelis mėnesius per metus gerokai sumažinsite arba visiškai nutrauksite rinkodaros veiklą. Tokiu atveju tikriausiai turėtumėte labiau orientuotis į laisvai samdomą darbuotoją, nes jums nereikia rinkodaros visą darbo dieną.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Dar nėra komentarų, būkite pirmasis pakomentavęs!


Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *