Dauguma verslų svarsto – kaip jiems gerinti savo rezultatus internetinėje erdvėje? Dažnai atsiremiama į dilemą – Google Ads ir mokama reklama ar įprastas svetainės optimizavimas – SEO. Ir nors abu tarnauja tam pačiam tikslui, siekiant, kad jūsų puslapis būtų rodomas kuo aukščiau paieškos puslapyje (SERP), tačiau negalėtų būti dviejų labiau skirtingų įrankių tam tikslui pasiekti. Panagrinėkime internetinės rinkodaros vingrybes ir pasižiūrėkime ar Google Ads reklama ar svetainės optimizavimas turi didesnę naudą.
Visų pirma – kokie esminiai skirtumai tarp Google Ads ir optimizacijos?
SEO (optimizavimas) ir Google Ads, idealioje aplinkoje, turėtų vienas kitam būti tarsi palaikymo ir paramos mechanizmas. Abu šie įrankiai siekia to, kad jūsų interneto puslapis būtų pritrauktų kuo daugiau potencialių pirkėjų.
Tačiau optimizavimas tai daro per tinklapyje esančio turinio, vizualių detalių bei kitų objektų keitimo, tobulinimo, naujinimo ar apdirbimo taip, kad viskas, kas yra internetinėje svetainėje, kuo tiksliau atitiktų klientų poreikius.
Na, o Google Ads yra internetinės reklamos sprendimas. Jūs mokate už reklamą (tačiau kainuoja tik paspaudimai). Tai reiškia, kad, jeigu ant reklamos paspaus 1000 žmonių, mokėsite už 1000 paspaudimų, o, jeigu paspaus 5, mokėsite už 5. Reklama rodoma tiems žmonėms, kurie įveda tam tikrą raktažodį, todėl galite, kaip ir su SEO, pasirinkti, ko ieškantys klientai turėtų užsukti į jūsų interneto puslapį.
Ar Google Ads padeda su SEO optimizacija?
Jeigu trumpai, tai taip, tačiau tikslesnis atsakymas yra kiek sudėtingesnis. Jeigu viskas atliekama tinkamai, Google Ads ir SEO puikiai veikia kartu dėl bendro tikslo.
Strategiškai panaudotos reklamos gali pritraukti labai didelę konversiją turinčio srauto, ypač iš raktažodžių, kuriuose reitingas nėra toks aukštas, kaip norėtųsi.
Google Ads taip pat gali padėti testuoti tai, kaip auditorijos reaguoja į tam tikras reklamas prieš investuojant į tam tikrus raktažodžius bei jų gausinimą naujame ar esamame turinyje.
Taip pat ir SEO optimizacija gali padėti rasti geriausias progas reklamuotis per Ads. Tie raktažodžiai, kurie turi didelę konkurenciją, kur aukštos pozicijos SERP yra labai sunkiai pasiekiamos, dažniausiai tampa pagrindiniais kandidatais tapti Google Ads dalimi.
Apibendrinimas ir verdiktas
Tad į ką jums geriau investuoti – Google Ads ar optimizaciją? Geriausia būtų paskirstyti biudžetą abiem. Kuomet prekės ženklas kuria ar tobulina skaitmeninės rinkodaros strategiją, optimizacija ir Google Ads gali užimti skirtingus vaidmenis, tačiau siekti to paties tikslo. Abu elementai yra svarbūs siekiant būti labiau pastebimiems interneto erdvėje, tad įprastomis sąlygomis nė vienas nėra geresnis už kitą…
Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!