Niekam nėra jokia paslaptis, jog šiomis dienomis internetas jau yra tapęs ne tik puikiu įrankiu, skirtu ne tik informacijos paieškoms, tačiau taip pat ir puikiu būdu, padedančiu generuoti papildomas pajamas. Nors internetinė svetainė gali būti monetizuojama daugeliu skirtingų būdų, pačiais populiariausiais išlieka vos keli. Žinoma, dažnu atveju elementarus internetinės svetainės sukūrimas bei jos paleidimas nėra viskas, ko gali reikėti papildomoms pajamoms užtikrinti.
Vis dėlto internetinės svetainės kūrimo procesas yra vienas iš pirminių etapų, lydinčių papildomo uždarbio link. Šiomis dienomis sukurti internetinę svetainę yra be galo paprasta. Tokias galimybes suteikia internetinių svetainių kūrimo įrankiai, tokie kaip Zyro. Zyro internetinių svetainių kūrimas yra visapusiškai pritaikytas paprastam bei be galo greitam internetinių svetainių kūrimui. Skamba puikiai, tiesa?
Žinoma, to tikrai neužtenka, todėl neretai tenka atitinkamai padirbėti jau ir po internetinės svetainės galutinio paleidimo. Juk akivaizdu, jog internetinė svetainė gali tapti papildomų pajamų šaltiniu tik tais atvejais, kuomet ji yra matoma bei lankoma. Būtent dėl šios priežasties internetinės svetainės gyvavimo pradžioje pagrindiniu prioritetu turėtų būti ne papildomas uždarbis, o internetinėje svetainėje esančio turinio kokybė bei nuolatinio lankytojų srauto užtikrinimas.
Internetinės svetainės lankytojų srauto didinimas
Kaip jau buvo minėta anksčiau, paversti internetinę svetainę papildomų pajamų šaltiniu galima tik tuomet, kai ši yra puikiai matoma bei lankoma interneto naršytojų. Būtent todėl neretai gali tekti susitelkti ties veiksmais, kurie ateityje vienareikšmiškai padės pritraukti kur kas daugiau internetinės svetainės lankytojų.
Sukurti nuolatinį bei visuomet didėjantį interneto lankytojų srautą internetinėje svetainėje gali būti iš tiesų sudėtinga, nes tai reikalauja nemažai laiko, pastangu, o kartais ir finansinių resursų. Vis dėlto dažniausiai lankomumo didinimui skirtas laikas bei pastangos atsiperka bei tampa pasyvių pajamų šaltiniu.
Vis dėlto būdų, padedančių didinti internetinės svetainės lankomumą yra net keli skirtingi. Nors visi šie būdai turi savų privalumų bei trūkumų, tačiau dažnu atveju geriausių rezultatų galima pasiekti naudojant bei tarpusavyje derinant net kelis skirtingus būdus.
Būdai, kurie padės pritraukti kur kas didesnį interneto naršytojų srautą
Akivaizdu, jog didesnis internetinės svetainės lankomumas taip pat dažniausiai reiškia ir didesnes svetainės generuojamas pajamas. Trumpiau tariant, svetainės uždirbami pinigai praktiškai visuomet tiesiogiai priklauso nuo internetinės svetainės lankomumo. Tačiau kokie yra patys efektyviausi internetinės svetainės matomumo didinimo bei lankytojų srauto didinimo būdai?
Reguliarus turinio kūrimas bei jo talpinimas į internetinę svetainę
Reguliarus turinio kūrimas bei jo talpinimas – vienas iš svarbiausių procesų, kurio dėka internetinės svetainės lankomumas laikui bėgant gali išaugti net kelis kartus. Puikiu reguliaraus turinio kūrimo bei talpinimo proceso pavyzdžiu galima laikyti internetinėje svetainėje esančio tinklaraščio rašymą, bendros informacijos atnaujinimą bei jos aktualumo išlaikymą. Tinklaraštis šiuo atveju gali tapti puikia vieta, leidžiančia naršytojams rasti naudingos informacijos ar patarimu. Nors yra rekomenduojama kur kas labiau susitelkti būtent ties turinio kokybe, tačiau nereikėtų pamiršti ir jo kiekio. Trumpiau tariant, reikėtų rasti balansą tarp kokybės ir tarp kiekio. Tai leis taupyti resursus ir išlaikyti patrauklios internetinės svetainės įvaizdį.
SEO turinio optimizavimas
Šiandien praktiškai visi interneto vartotojai kiekvieną dieną naudojasi internetinių paieškų platformomis, tokiomis kaip „Google”. Statistikos duomenimis, „Google” naudojasi apie 90% visų interneto vartotojų. Jau kurį laiką yra pastebima, jog atlikus tam tikrus turinio optimizavimo veiksmus galima internetinę svetainę paversti kur kas lengviau randama būtent šioje paieškų platformoje. Įprastai „Google” veikimo principas yra pagrįstas internetinėse svetainėse esančių raktažodžių nuolatine analize. Tai reiškia, jog „Google” nuolat analizuoja internete esančias svetaines bei juose pateiktą informaciją. Tuo tarpu informacijos ieškantys interneto naršytojai platformos paieškų laukelyje įprastai įveda konkretų raktažodį, susijusį su jiems aktualia informacija. Tokiu atveju „Google” automatiškai paieškos rezultatuose pateikia internetines svetaines, kuriuose esantį turinį taip pat sudaro identiški raktažodžiai.
Internetinėse svetainėse esančio turinio optimizavimas pagal SEO (Search Engine Optimization) yra vienas iš efektyviausių būdų, padedančių sukurti kur kas didesnį lankytojų srautą. Tokio turinio optimizavimas yra pagrįstas reikiamų raktažodžių įterpimu internetinėje svetainėje esančiame turinyje. Tai leidžia svetainei tapti kur kas labiau matomai „Google” paieškų platformos rezultatuose, kuomet žmonės ieško informacijos naudodami identiškus raktažodžius.
Būdas, kuris padės monetizuoti internetinę svetainę
Nors būdų, padedančių monetizuoti internetinę svetainę yra ne vienas, tačiau bene pačiu populiariausiu būdu vis dar yra laikomas reklamų rodymas. Rodyti įvairias reklamas savo asmeninėje interneto svetainėje gali praktiškai kiekvienas. „Google” yra sukurusi tam visapusiškai pritaikytą programinės įrangos produktą – „AdSense”. Šis įrankis leidžia aktyvuoti trečiųjų šalių reklamų rodymą asmeninėje interneto svetainėje. Tuo tarpu internetinės svetainės savininkas pajamas gauna kiekvieną kartą, kuomet jo internetinėje svetainėje naršantys lankytojai paspaudžia ant rodomų reklamų. Nors laikui bėgant šis internetinės svetainės monetizavimo būdas virsta pasyvių pajamų generavimo šaltiniu, tačiau reikėtų atminti, jog pajamų dydis tiesiogiai priklauso nuo internetinėje svetainėje apsilankančių naršytojų srauto.
Apibendrinimas
Pasitaiko atvejų, kuomet internetinę svetainę naujai sukūrę žmonės iš karto pradeda galvoti ir apie tolimesnį jos monetizavimą. Įprastai pajamų generavimas prasideda tik įdėjus pakankamai darbo. Šiuo atveju internetinės svetainės gyvavimo pradžioje pagrindiniu prioritetu turėtų būti nuolatinio lankytojų srauto užtikrinimas, kurį galima suformuoti atliekant tam tikrus veiksmus, tokius kaip reguliarus kokybiško turinio kūrimas, jo talpinimas ar SEO turinio optimizavimas. Juk tik didesnį lankytojų srautą turinčios interneto svetainės gali generuoti kur kas didesnes pajamas.
Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!