Skip to content

Viskas, ką reikėtų žinoti apie avinžirnius

MI informacija

Nemaža dalis asmenų vis dar nėra ragavę avinžirnių. Daugeliui patinka avižinės kruopos, grikiai ar net kuskusas, tačiau raciono paįvairinimui svarbu naudoti kuo įmanoma daugiau skirtingų produktų. Avinžirniai turi išties didelę maistinę vertę, pasižymi puikiu skoniu bei daugybe kitų privalumų. Be to, rinkoje galima rasti ne tik šio produkto kruopų, tačiau ir miltų, kurie dar labiau prisidės prie įvairesnės mitybos. Tad, jeigu jau kurį laiką svarstote, kuo galėtumėte pakeisti taip mėgstamus grikius, o gal Jums stipriai atsibodo avižiniai dribsniai, puikiu išsigelbėjimu galėtų būti avinžirniai. Kaina, priešingai nei mano daugelis asmenų, tikrai nėra aukšta ar neprieinama, todėl galite būti ramūs, jog šis produktas išties pagelbės praplėsti Jūsų racioną. Bionaturalis avinžirniai yra kokybiški, ekologiški bei pasižymi puikiu skoniu, kuris privers Jus šiuos įsigyti vėl ir vėl. Visgi, jeigu dar niekuomet neragavote tokio produkto ir į jį žvelgiate ganėtinai atsargiai, pradėkime nuo to, kokie visgi yra avinžirnių privalumai?

Maistingumo šaltinis

Nors nemaža dalis parduotuvių lentynose esančių kruopų pasižymi nebloga maistine verte, avinžirniams išties būtų galima teikti prioritetą. Pastarasis produktas savo sudėtyje turi ne tik nemažai skaidulų bei baltymų, tačiau taipogi pasižymi ir įvairiais vitaminais. Avinžirniuose galima rasti tokių organizmui naudingų medžiagų, kaip: magnis, geležis, folio rūgštis. Taigi, norėdami paįvairinti savo racioną, pastarąjį produktą tikrai turėtumėte įtraukti į tam tikrus patiekalus. Žinoma, termiškai apdoroti avinžirniai praranda šiokią tokią dalį maistingųjų medžiagų, tačiau tai nereiškia, jog jų vartoti neverta. Jeigu nepatinka pastarųjų skonis, kai šie būna kruopų pavidalu, turėtumėte žinoti, jog rinkoje egzistuoja ir kitokie produktai. Bionaturalis avinžirnių miltai pagelbės Jums pamilti pastarąjį produktą bei pasinaudoti šiuo puikiu maistingumo šaltiniu įvairesnei mitybai.

Avinžirnių valgymo ypatumai

Jeigu tik dabar pradėjote domėtis avinžirniais, tikėtina, jog galite nežinoti kaip tinkamai bei skaniai šiuos pagaminti. Tokie dalykai ateina su patirtimi, tačiau paragavę prastai paruoštų kruopų galite nusivilti bei nusiteikti, jog avinžirnių nemėgstate. Tad, kaip geriausia valgyti šį produktą? Avinžirnius galima vartoti su salotomis, darant tam tikrus troškinius, taipogi kartu su mėsa ar sriubomis. Nepamirškite, jog nemėgstantiems kruopų, šiuos galima valgyti kiek kitu pavidalu – tarkime, gaminant falafelius ar humusą. Kai kurie žmonės avinžirnius naudoja sumuštiniams, paplotėliams, netgi tam tikrų desertų gamybai. Taigi, įvairovės išties gausu, o šio produkto panaudojimo galimybės neaprėpiamos. Tereikia išsirinkti išties gerą receptą bei gaminti tai, kas priimtiniausia Jūsų asmeniniam skoniui. Visgi, jeigu nusprendėte, jog norite paragauti įprastų avinžirnių kruopų, geriausia būtų pamerkti šias į šaltą vandenį bei laikyti pernakt. Vėliau juos pavirkite ant ganėtinai silpnos ugnies bent valandą laiko, o tuomet derinkite su mėgstamais produktais.

Avinžirnių nauda sveikatai

Nors jau minėjome, kokių medžiagų savo sudėtyje turi avinžirniai, svarbu pakalbėti apie tai, kaip pastarosios veikia mūsų organizmą. Įtraukę šį produktą į savo racioną, su maistu gausite nemažai skaidulų, kurios pagelbės lengvindamos virškinimo procesus. Taipogi, tai pridės sotumo, palaikys pastovų cukraus kiekį kraujyje. Nepamirškime su avinžirniais gaunamos geležies, kuri yra itin svarbi normaliam ląstelių funkcionavimui. Tad, ypatingai tuomet, jeigu nevalgote mėsos – avinžirniai gali būti puikus pakaitalas, papildant organizmą šia medžiaga. Žinoma, nepamirškime folio rūgšties, kuri ypač svarbi nėščiosioms, tad tam tikru pavidalu pagaminti avinžirniai gali būti išties maistingu bei daug naudos atnešančiu produktu. 

Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!