Skip to content

Greitasis traukinys į Vilnių jau kelyje

Kartais sakoma – istorija kuriama kiekvieną dieną, šiandien. Būtent šiandienos vienu įvykiu galimai bus papildyta Vikipedijos informacija apie Ignaliną. Ryte, 6.03 val., iš Ignalinos į Vilnių pirmąkart išvyko greitasis traukinys, kuris Vilnių be tarpinių sustojimų pasieks per 53 minutes. Iki Vilniaus nestos niekur. Kaip MI sakė Ignalinos geležinkelio stoties viršininkas (kadangi šnekėjo be būtino Lietuvos geležinkelių valdžios leidimo, pavardės prašė neskelbti), kol kas greitieji traukiniai nuo balandžio 1 iki spalio 15 d. (turizmo sezono metu) važiuos du kartus per parą – 6.03 ir 16.46 val. Bilieto kaina beveik dviem eurais brangesnė, nei įprastu reisu – 7 Eur (įprasta bilieto kaina 5.10 Eur). 

Vėliau, jei pasiteisins ši naujovė, galimai bus ir daugiau reisų per parą, tikėtina, kad galbūt greitieji traukiniai važiuos ne tik turizmo sezono metu, bet ir visus metus. Paklaustas, kas lėmė, kad greitasis traukinys pagaliau paleistas (apie tai kalbėta jau seniai), stoties viršininkas sakė šį tą žinąs tik iš nuogirdų, kad taip atsitiktų, esą girdėjęs, jog nemažą įtaką ir įdirbį Lietuvos geležinkeliams padarė rajono valdžia, bet daugiau komentuoti neturėjo ką.

Manfredas Žymantas
Manfredas Žymantas

O šuo čia pakastas negiliai. Visi atsimenate, kaip prieš trejus metus, prieš savivaldybių rinkimus, Darbo partijos rajono skyriaus pirmininkas ir kandidatas į rajono savivaldybės tarybos narius Manfredas Žymantas prižadėjo du dalykus – pasiekti, kad tarp Ignalinos ir Vilniaus pradėtų kursuoti greitasis traukinys ir Ignalinoje būtų įsteigtas atrasto mineralinio vandens pilstymo fabrikėlis. Su pastaruoju reikalai įstrigo, o štai pirmasis pažadas įgyvendintas. Vaikinas pasakė – vaikinas padarė! Artėjant naujiems savivaldos rinkimams, Darbo partijos rinkėjams, be abejo, tai bus rimtas koziris į rankas. 

Kalbintas pats M. Žymantas buvo ne itin šnekus. Sakė, malonu, kai pavyksta gerą darbą padaryti, juolab visam rajonui žadėtą, bet tai ne jo vieno nuopelnas. Daug padėjo rajono meras, partijos vėliava vadintas Viktoras Uspaskichas, su kuriais daug valandų praleista Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos geležinkelių vadovų kabinetuose. „Palaukiam, kol šis procesas įsivažiuos, ar pasiteisins, tuomet atskleisiu ir daugiau smulkmenų, kaip tai mums pavyko“, – sakė M. Žymantas.

Kolega gal neužpyks, jei kažkiek pajuokausiu. Kaip žinia, po tam tikro visiems žinomo 2020 m. vasario įvykio, gerbiamas Manfredas buvo priverstas dvejus metus į darbą Vilniuje važinėti traukiniu. Ir nepatogu, ir daug laiko prarandama. Tai gal ir tai paskatino pikčiau spręsti greitojo traukinio problemą?

Šis traukinys „Transrapid TR-07“ pagamintas Vokietijoje, „Siemens“ kompanijoje, kuri yra didžiausia greitųjų traukinių gamintoja pasaulyje. Šio greitis gali siekti iki 200 km/h (kuriami traukiniai, važiuojantys ir iki 500 km/h), tačiau pagal geležinkelio techninę būklę tarp Ignalinos ir Vilniaus gali važiuoti tik 130 km/h greičiu, atskiruose ruožuose – iki 145 km/h.

Kviečiame jau rytoj ar per poilsio dienas išbandyti šią patogią naujovę.

1 komentaras

  1. Gerai čia su traukiniu,pas darbiečius ir komunistus kas diena balandžio 1 ji.


Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!

Orai Ignalinoje

Naujausiame laikraštyje „Mūsų Ignalina“ skaitykite

Reklama ir skelbimai svetainėje