Skip to content

Kaip pasiruošti ilgai kelionei automobiliu?

MI informacija

Kai planuojate kelionę automobiliu, būtinai atsižvelkite į šiuos keletą patarimų, kad galėtumėte saugiai ir patogiai pasiekti savo tikslą.

Patogumą užtikrina erdvus automobilis su didele ir talpia bagažine arba mažų mažiausiai bagažu, pritvirtintu prie stogo. Apie tai daugiau čia: https://autoviskas.lt/laisvalaikiui/stogo-bagazines

Turite iš anksto planuoti savo kelionę, o čia nekalbama tik apie daiktų pakavimą. Hipnozė greitkelyje yra gana įprasta, kai keliautojai nepasiruošę ilgos kelionės ištvermės reikalavimams. Tiesą sakant, daugiau nei 60 proc. vairuotojų teigia, kad prie vairo sėdo būdami mieguisti.

Turėdami omenyje šią statistiką, prieš sėsdami prie vairo turėtumėte pasiruošti ilgiems važiavimams ir išlikti budrūs bei energingi visos kelionės metu. Šie patarimai padės Jums išgyventi ilgą kelionę automobiliu.

1. Prieš važiuodami gerai išsimiegokite

Pagalvokite apie išsekimą prieš pradėdami kelionę, o ne po to. Prieš kelionę dvi naktis iš eilės miegokite bent septynias valandas, kad sukauptumėte energijos atsargas. Rytą geriausia pradėti gerai išsimiegojus, o ne po ilgos, varginančios darbo dienos (nebent planuojate sustoti). Reguliariai darykite pertraukėles, kad išliktumėte žvalūs ir budrūs, sustokite maždaug kas 100 kilometrų ar kas dvi valandas. Be to, stenkitės nevairuoti nuo 13 iki 15 val., kai kūno temperatūra žemesnė ir žmonės iš prigimties mieguisti.

2. Įsidėkite sveikų užkandžių kelionei

Nešiokitės su savimi įvairių vitaminų prisotintų sveikų maisto produktų, kurie leis Jums užkąsti per ilgą kelionę ir praleisti greitojo maisto stoteles. Tokiose kelionės pasiteisinęs pirkinys yra auto šaldytuvai.

3. Būkite pakankamai hidratuotas(-a)

Gerai aprūpinkite savo organizmą skysčių tiekimu, kad gautumėte maksimalų kiekį energijos. Žinoma, galimas trūkumas yra dažnesnės tualetų pertraukėlės. 

4. Suplanuokite savo poilsio vietas

Vienas iš svarbiausių patarimų keliaujant automobiliais yra išlipti iš jo ir kas dvi valandas ištiesti kojas. Būtinai suplanuokite šiuos sustojimus ilgesnėse kelionėse, nesvarbu, ar jie skirti valgio metui, ar gali būti suplanuoti dėl pramogos pamatyti įdomias vietas.

5. Kramtykite gumą

Seniai nustatyta, kad pasikartojantis procesas padidina žmogaus kraujotaką ir budrumą monotoniškų veiklų metu. Jums nereikia saldumynų ir kito menkaverčio maisto, kad gautumėte greitos, bet nesveikos energijos.

6. Naudokite energiją suteikiančius kvapus

Važiuojant ilgus atstumus, rekomenduojama laikyti pipirmėčių kvapo šaltinį. Kai pajusite, kad Jums reikia postūmio, užuoskite. Tai malonus, visiškai natūrali priemonė, kuri, kaip įrodyta, mažina nuovargį ir padidina budrumą.

7. Sėdėkite tiesiai

Įsitikinkite, kad Jūsų sėdynė tinkamai pritaikyta Jūsų kūnui, pakreipta maksimaliai kraujotakai. Jei jaučiate, kad vairuojant prasideda „transas“, atsisėskite. Giliai įkvėpkite ir patikrinkite, ar Jūsų kūnas nėra įsitempęs. Jei, pavyzdžiui, skauda dešinį klubą, pasilenkite į kitą pusę ir atvirkščiai.

8. Pramogaukite kelionės metu

Ilgi važiavimai, ypač su vaikais, dažnai gali sukelti kivirčų arba mažų mažiausiai nuobodulį ir labai ilgai slenkančias kelionės valandas. Toks santykių ir atmosferos pablogėjimas sukelia vairuotojo nuovargį. Taigi pasirūpinkite, kad vaikai būtų linksminami su knygomis, galvosūkiais ir kitomis laiką ,,žudančiomis” pramogomis. Kita vertus, kelionės žaidimai, tokie kaip „surask numerio ženklą“, puikiai tinka norint, kad visi būtų įsitraukę.

9. Klausykitės audio knygų

Garso knygos padeda išlaikyti smegenis aktyvias, nesukeldamos pavojingo dėmesio. Rekomenduojama klausytis humoristinių knygų ar net komedijų kompaktinių diskų, nes juokas neleis jums užsnūsti.

Dar nėra komentarų, būkite pirmasis pakomentavęs!


Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.