Skip to content

Kokie yra dažni variklio gedimai?

MI informacija

Kaip profilaktiniai periodiniai sveikatos patikrinimai leidžia stebėti savo sveikatą, taip sisteminga transporto priemonės ir variklio būklės kontrolė leidžia išvengti brangiai kainuojančio remonto, kuris yra per vėlus kai kurių gedimų diagnozavimo pasekmė. Svarbu tai, kad reguliarūs profilaktiniai patikrinimai, t. y. apsilankymai įgaliotame serviso centre, kartais yra galimybė visiškai pataisyti tam tikrą defektą, kuris dar neišsivystė ir turi neigiamos įtakos kitiems komponentams. Kokias problemas dažniausiai pašalina Kemi variklio remontas?

Norint žinoti, kuo reikia ypač pasirūpinti, verta žinoti, kokie gedimai dažniausiai nutinka varikliui ir jo detalėms.

Purkštukai

Pagrindinė problema, susijusi su variklio darbu, yra purkštuko gedimas. Tai nėra sudedamosios dalys, sudarančios pagrindines variklio dalis. Jie priklauso jo įrangai, tačiau problemos, susijusios su jų veikimu, daro didelę įtaką variklio darbui. Jei yra kuro dozavimo problemų, tada kyla degimo problemų.

Elektronika

Kadangi šiais laikais automobilinius variklius palaiko elektronika, gedimai gali atsirasti ir dėl tokio tipo komponentų. Įvairių tipų jutikliai, kontroliuojantys tinkamą atskirų automobilio dalių veikimą, gali sugesti. Nors jų susidėvėjimas neturi tiesioginės įtakos variklio darbui, jis gali būti pavojingas.

Užvedimo ritės

Gana dažni gedimai yra ir uždegimo ričių gedimai. Paprastai jie atsiranda dėl natūralaus šio tipo dalių susidėvėjimo. Jei uždegimo ritė susidėvi per anksti, greičiausiai ji buvo sumontuota neteisingai arba netinkamai parinkta pagal automobilio tipą. Tačiau, nepaisant to, ar pasibaigė jos tarnavimo laikas, ar nuo pat pradžių turėjo kokių nors defektų, jos keitimas nėra brangi operacija. 

Dvigubos masės smagratis

Šio komponento paskirtis – apsaugoti sankabą ir transmisiją, pašalinant variklio vibraciją. Verta žinoti, kad dvigubos masės smagračio veikimas esant žemam dažniui, pagreitina jo susidėvėjimą ir gali lemti brangų pakeitimą.

Tepalų keitimas

Variklio alyva daugiausia atsakinga už turbinos aušinimą, todėl verta orientuotis į aukščiausios kokybės tepalą ir jį reguliariai keisti. Būtinybė sutepti variklį įvairiomis ir sudėtingomis eksploatavimo sąlygomis reiškia, kad geriausias sprendimas norint apsaugoti turbokompresorių yra sintetinės alyvos naudojimas.

Kaip ir sveikatai, variklio alyvai taupyti neverta,. Tinkamai parinktas aukštos kokybės tepalas ne tik apsaugos visus variklio komponentus nuo pernelyg didelių pažeidimų, bet ir išlaikys variklį švarų, o tai leis veikti be problemų daugelį metų. 

Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!

Orai Ignalinoje

Naujausiame laikraštyje „Mūsų Ignalina“ skaitykite

Reklama ir skelbimai svetainėje