Dar visai neseniai pakakdavo būti geru kosmetologu, geru masažistu, kad galėtum vadovauti klestinčiam grožio verslui. Prieš keliolika metų salonų pasiūloje daugiausia buvo veido odos valymas, manikiūras ir pedikiūras. Technologijų plėtra ir grožio industrijos vartotojų rinkos pokyčiai reiškia, kad kiekvienais metais pasiūla gausėja vis naujomis procedūromis ir kosmetikos formulėmis. Rinkoje yra daug gerai paruoštų grožio srities specialistų ir gražių salonų. Šiandien neužtenka būti geru specialistu, reikia būti labai geru, tam didelę įtaką turi pasirinktos modulinės profesinio mokymo programos.
Teorija su praktika – neatsiejama
Edukacijos tikslas – parengti aukštos klasės specialistus, sveikatos ir grožio pedagogus, turinčius medicinos srities žinių ir įgūdžių: atlikti kūno priežiūros ir visų tipų odos priežiūros procedūras naudojant naujausios kartos kosmetiką ir įrangą, bendradarbiauti su dermatologais ligos paveiktos odos priežiūros srityje. Baigę šiuos kursus, galėsite įsidarbinti grožio salonuose, sveikatingumo centruose, SPA, taip pat savarankiškai įkurti savo verslą, siūlančiame visas kosmetologijos paslaugas, gerinančią odos sveikatą ir grožį bei psichinę savijautą.
Dėl ko kai kurie salonai turi daug klientų, o kai kurie bankrutuoja?
Jums turi patikti jūsų darbas ir žmonės. Be to sunku išsilaikyti rinkoje. Kiekvienas jūsų klientas yra skirtingas, turi skirtingus poreikius, nusistatymus ir jiems svarbiausius dalykus. Ne visada mūsų geriausias produktas bus geriausias sprendimas konkrečiam asmeniui. Grožio rinkoje yra didžiulė konkurencija, todėl būtina nuolat kelti savo kvalifikaciją.
Norintys greitai užsiimti verslu ir kuo greičiau uždirbti, visame tame ignoruodami klientą, daugiau praras nei gaus. Grožio industrija vis dar auga ir panašu, kad ši rinka nesitraukia. Ir nors kai kurie salonai užsidaro, vietoje jų kuriami nauji. Konkurencija niekada nemiega, tačiau klientai tampa vis reiklesni. Jie taip pat vis geriau suvokia savo poreikius ir žino, ko nori.
Todėl šiandien sunku įsivaizduoti bet kokį ilgalaikį verslą, kuriam nerūpi užmegzti draugiškus santykius su klientu. Salonai konkuruoja tarpusavyje dėl dėmesio, lojalumo ir pasitikėjimo. Tie, kurie stovi vietoje ir nesivysto, mirs inovatyvių, prestižinių, į sėkmę orientuotų grožio verslų tankmėje.
Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!