Su praėjusios šventėmis, Tėvai I ir Tėvai II! Su Tėvo diena jus visus!
Jokios klaidos čia nėra. Šiais visuotinės tolerancijos laikais, šiais lyčių lygybės laikais kalbėti, kad žmonės skirstomi į vyrus ir moteris, nebevalia. Greitai nebeliks tėvo ir motinos, bus tik tėvai, be jokios lyties.
Šia kryptimi einama labai sparčiai. Štai Vilniaus savivaldybės svetainėje, registruodami savo vaikus į darželius, tėtės ir mamos savo vardus ir pavardes jau privalo rašyti į grafas Tėvas I ir Tėvas II.
Nustebusioms mamoms – kur joms rašyti savo duomenis – savivaldybės klerkai aiškino, kad jos gali pasirinkti bet kurią grafą, ir čia, girdi, nieko tokio.
Kilus šiokiam tokiam triukšmui, klerkai suskubo teisintis, girdi, įvyko klaida, kompiuterininkas neapsižiūrėjo. Kokiam mulkiui skirti tokie paaiškinimai? Kuris nesuvokia, kad tokie dalykai daromi sąmoningai. „Neapsižiūrėti“ čia neįmanoma.
Seime sunkiai skinasi kelią įstatymas, raginantis uždrausti homoseksualizmo propagandą.
Į Vilnių atskubėjusi eurokomisarė Viviana Reding, Europos Komisijoje atsakinga už „teisingumą ir pagrindines teises“, pareiškė, kad jeigu Lietuva taip ir pasielgs, Europos Sąjunga neliks nuošalyje. Kitaip sakant, imsis prieš Lietuvą sankcijų.
V. Reding aiškino nesusipratusiems, neeuropietiškiems, neliberaliems lietuviams, kad Europoje žmogus turi teisę gyventi tokį gyvenimą, kokį nori, o jeigu jis dėl to diskriminuojamas, Briuselis „gali reaguoti“.
Paklausite – o kur moralė, kur padorumas?
Apie kokią moralę ar padorumą galime kalbėti, kai paliečiamos iškrypėlių teisės. Atvirkščiai, moralu ir padoru yra pulti tai, kas pasisako už moralę ir padorumą. Visų pirmą Bažnyčią: ji nemoderni. Ji smerkia iškrypėlius.
Atrodo, svarbiausia žmogaus teisių gynėjams yra apginti homoseksualų teises. Tas pats pasakytina ir apie visokius lyčių lygybių institutus. Jeigu lytys lygios, tai skirtingų lyčių nėra, yra tik viena. Na, dar kol kas, kol įprasime, tegul būna tėvas I ir tėvas II.
Bet ir tai ne visai teisinga, kur feministės žiūri? Kur mama I ir mama II?
Įdomu, kiek tarp feminisčių yra lesbiečių? Arba atvirkščiai, ar yra lesbiečių ne feminisčių? Ne, šituos klausimus geriau palikti ramybėje, kad nesusilaukčiau kaltinimų antifeminizmu.
Arba antilesbietiškumu – jei toks žodis dar nesukurtas, jis netrukus atsiras.
Taip, kalbininkų tikrai laukia didelis darbas. Pažiūrėkite, kaip sąvokos sparčiai keičiasi: anksčiau buvo normali šeima arba jokios šeimos nebūdavo. Dabar normalios šeimos nebėra, atsirado tradicinė šeima ir moderni šeima. Negi sakysi, kad moderni šeima yra nenormali? Briuselis gali supykti ir imtis sankcijų.
Kalbininkams teks paaiškinti, ar mums bus leidžiama sakyti: Ona vedė Janę, Jonas ištekėjo už Petro? Ar tai jau bus seksualinių mažumų įžeidimas? Gal kalbininkams teks pasiskolinti kokį nors terminą iš anglų ar kitos kalbos? Kai paliečiamos tų mažumų teisės, Lietuvos kalbininkai atitikmenų lietuvių kalboje neieško. Atėjo į lietuvių kalbą gėjai, išstūmė gaidžius.
O juk eurokomisarę papiktino ne koks nors homoseksualų puolimas, o vien tik siūlymas uždrausti iškrypimo propagandą. Tabako reklamą Lietuvos valstybei uždrausti leidžiama, alkoholio – leidžiama, homoseksualų liesti nevalia. Čia jau Lietuva nebe valstybė.
Ar ilgai reikės laukti, kol būsime priversti įteisinti homoseksualų santuokas. Kol būsime priversti suteikti homoseksualams teisę įsivaikinti?
O kažin, jeigu duotumėm dviem gaidžiams išperėti kiaušinį – jiems tai pavyktų?
Jei Briuselio gaidžiams – turbūt taip.
Šio straipsnio komentuoti neleidžiama!